Zoeken Account Winkelwagen 0





Maak een account aan

Categorieën

Categorieën

Alle producten
Vloeren
Alle Vloeren
Onderhoud
Onderhoud - alle producten
Onderhoud Parketvloer
Onderhoud Parketvloer
Conditioner
Polish
Reiniger
Parketontvetter
Intensiefreiniger
Onderhoudsset
Onderhoudsolie
Zeep
Polish remover
Vlekverwijderaar
(Hard)waxolie
Olie
Was
Onderhoud PVC-vloer
Onderhoud PVC-vloer
Polish
Reiniger
Reparatiemiddel
Zeep
Intensiefreiniger
Onderhoudsset
Hulpmiddelen
Hulpmiddelen
Pad
Onderhoud Laminaatvloer
Onderhoud Laminaatvloer
Zeep
Reiniger
Polish
Intensiefreiniger
Onderhoudsset
Houtverzorging
Houtverzorging
Houtontgrijzer
Categorieën
Alle producten
Vloeren
Vloeren - alle producten
Onderhoud
Onderhoud - alle producten
Onderhoud Parketvloer
Onderhoud Parketvloer
Conditioner
Polish
Reiniger
Parketontvetter
Intensiefreiniger
Onderhoudsset
Onderhoudsolie
Zeep
Polish remover
Vlekverwijderaar
(Hard)waxolie
Olie
Was
Onderhoud PVC-vloer
Onderhoud PVC-vloer
Polish
Reiniger
Reparatiemiddel
Zeep
Intensiefreiniger
Onderhoudsset
Hulpmiddelen
Hulpmiddelen
Pad
Onderhoud Laminaatvloer
Onderhoud Laminaatvloer
Zeep
Reiniger
Polish
Intensiefreiniger
Onderhoudsset
Houtverzorging
Houtverzorging
Houtontgrijzer

Klantenservice

Contact

Voor vragen, opmerkingen of klachten kunt u per e-mail, via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen.

Contactgegevens

Bajoh Parketteurs
Lakerveld 20
4128LJ Lexmond
Nederland

t: 0347-341630
e: klantenservice@bajoh.nl

KvK-nr. : 23054771
BTW-identificatienr. : NL001352169B75

Levertijd en verzendkosten

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Controleer altijd goed of u akkoord bent met de aangegeven levertijd. Bij elk artikel staat een indicatie van de levertijd. Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld met verschillende levertijden, dan houden wij de levertijd aan van het artikel met de langste levertijd, tenzij het verschil in levertijd groter is dan 7 dagen. In deze gevallen zal een gedeelte van uw bestelling later worden nageleverd.

Mochten wij om wat voor reden dan ook de aangegeven levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten Nederland

Voor het verzenden van een bestelling binnen Nederland brengen wij € 5.95 aan verzendkosten in rekening.

Verzendkosten België

Voor het verzenden van een bestelling naar België brengen wij € 8.50 aan verzendkosten in rekening.

Verzendkosten Duitsland

Voor het verzenden van een bestelling naar Duitsland brengen wij € 8.50 aan verzendkosten in rekening.

De levering van uw bestelling verloopt via PostNL. Nadat uw bestelling is verzonden ontvangt u een Track & trace code waarmee u de zending kunt volgen. De aflevering zal over het algemeen - de eerstvolgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Betaalmethoden

Op bajoh.nl kunt u op de volgende manieren betalen:

iDeal

Eenvoudig, veilig en vertrouwd betalen via de aangesloten Nederlandse banken. Betalen is mogelijk zonder registratie en het is direct inzichtelijk of betaling is gelukt.

Paypal

Betaal via uw PayPal account.

Bankoverschrijving

U kunt het openstaande bedrag zelf overmaken op onze bankrekening. Kies tijdens het bestellen - bij betaalwijze - voor de optie "bankoverschrijving". Na het plaatsen van uw bestelling tonen wij u een overzicht van uw bestelling met daarbij alle gegevens om een overboeking te doen. U ontvangt tevens - per e-mail - een bevestiging van uw bestelling waarin al deze gegevens staan vermeld. Na ontvangst van uw betaling zal uw bestelling z.s.m. worden verzonden.

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, uw bestelling te annuleren. Indien de laatste dag van de bedenktermijn in het weekend of op een feestdag valt, dan vervalt deze pas de eerstvolgende werkdag. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u per e-mail, via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen. U kunt hiervoor ook gebruik maken van het online retour aanmeldformulier, of het modelformulier voor herroeping downloaden, invullen en naar ons opsturen. ( download modelformulier voor herroeping )

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Het is ook mogelijk om uw product te ruilen voor een ander artikel.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retourkosten

Enkel de kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 5.95 voor een pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen. / Mijn bestelling is niet compleet.

Heeft u ander artikel ontvangen dan u heeft besteld, is uw artikel beschadigd aangekomen of is uw bestelling niet compleet? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dit vervolgens - uiteraard geheel kosteloos - oplossen.

Contact

Stuur een bericht via het contactformulier

Stuur een e-mailbericht

Online retour aanmeldformulier

Download modelformulier voor herroeping

Contactgegevens

Bajoh Parketteurs
Lakerveld 20
4128LJ Lexmond
Nederland

t: 0347-341630
e: klantenservice@bajoh.nl

Garantie en klachten

Garantie

Op alle artikelen zit een wettelijke garantie. Wij zijn verplicht om onze artikelen in goede staat te leveren en deze moeten bij normaal gebruik zolang meegaan als van het artikel mag worden verwacht.

Wanneer u een gebrek - aan een door ons geleverd artikel - ontdekt, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Wij zullen vervolgens zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. U kunt hiervoor per e-mail, via het contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen.

Indien dit niet leidt tot een oplossing of indien u niet tevreden bent met een geboden oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.